Wirtualne biuro w Warszawie – cennik i korzyści dla Twojej działalności!

Formalności i utrzymanie biura stanowią jedno z największych wyzwań w prowadzeniu działalności gospodarczej. Nie tylko zabierają dużą ilość czasu, ale także generują wysokie koszty. Alternatywą dla wynajmu fizycznej przestrzeni i realizowania spraw księgowych oraz kadrowych we własnym zakresie, jest tak zwane wirtualne biuro. Ile kosztuje i jakie korzyści przynosi firmie?

Czym jest wirtualne biuro i kogo może zainteresować?

Wirtualne biuro to usługa, która zapewnia organizacji (firmie, fundacji itd.) prestiżowy adres w danym mieście, bez konieczności wynajmowania fizycznej przestrzeni. Oferuje ono szereg działań związanych z obsługą korespondencji, a także pomocą administracyjną, dzięki czemu możemy skupić się na rozwijaniu swojego biznesu. 

Z uwagi na wysoką elastyczność i efektywność cenową, z wirtualnych biur najczęściej korzystają:

  • przedsiębiorcy rozpoczynających działalność gospodarczą,
  • firmy działające w branży usługowej, w szczególności konsultanci, freelancerzy czy agencje marketingowe,
  • marki, chcące połączyć swój wizerunek ze stolicą Polski lub innym prestiżowym miejscem.

Cennik wirtualnego biura w Warszawie

Budżet miesięczny przedsiębiorstwa obejmuje konieczność uregulowania opłat za czynsz najmu, rachunków za media oraz licznych podatków i danin. W sumie powstaje z tego wysoka kwota, niejednokrotnie przekraczająca 10 tysięcy złotych. Do tego należy doliczyć także koszty wynikające z zatrudnienia pracowników biurowych i sprzątających (wynagrodzenia, świadczenia emerytalne, ubezpieczenia).

Alternatywą dla tego systemu pracy jest wirtualne biuro w Warszawie. Cena tego rozwiązania może się różnić w zależności od lokalizacji, zakresu usług oraz renomy dostawcy. Orientacyjne koszty takiego adresu wyglądają następująco:

  • Podstawowy pakiet usług, w ramach którego otrzymujemy rejestrację firmy, odbiór korespondencji, powiadomienia o przesyłkach – od 30 do 150 złotych.
  • Rozszerzony pakiet usług, który oprócz udogodnień z wersji podstawowej zawiera także np. pełną obsługą korespondencji (skanowanie, przekazywanie drogą elektroniczną), możliwość korzystania z sal konferencyjnych na godziny czy dedykowany numer telefonu z obsługą sekretariatu. W zależności od wybranych opcji należy liczyć się z wydatkiem rzędu 200-500 złotych miesięcznie.
  • Pakiet premium – w ramach którego możemy liczyć na pomoc księgową, doradztwo prawne, pełną obsługę administracyjną czy dostęp do biur na godziny. Cena w granicach 500-1000 złotych miesięcznie.
CZYTAJ DALEJ  Czym zajmuje się filatelista i co kolekcjonuje?

Ostateczna wartość będzie także zależeć od długości umowy. Preferowane są zobowiązania na 2-3 lata i to one pozwalają wynegocjować niższą cenę jednostkową. Szukając najtańszego wirtualnego biura w Warszawie warto odwiedzić biznescentrum.com.

Korzyści z wynajmu wirtualnego biura w Warszawie

Teraz gdy wiemy ile kosztuje wirtualne biuro, lepiej rozumiemy, jak wiele można dzięki niemu zaoszczędzić. Przedsiębiorcy nie muszą ponosić tu kosztów utrzymania biura, takich jak czynsz, opłaty za media czy sprzątanie. Zamiast tego mają pewność stałości w budżecie, co znacznie ułatwia planowanie. 

Jednym z głównych powodów, dla których firmy decydują się na wirtualne biuro, jest możliwość rejestracji firmy pod prestiżowym adresem w Warszawie. Lokalizacja w centrum miasta, np. na Mokotowie, Śródmieściu czy na Woli, może znacząco podnieść wiarygodność firmy w oczach klientów oraz partnerów biznesowych. To wpływa na wizerunek marki i ilość napływających zleceń. 

Wirtualny adres daje też przedsiębiorcom elastyczność działania. Mogą oni pracować z dowolnego miejsca na świecie, a jednocześnie korzystać z obsługi biurowej i innych dedykowanych usług wykonywanych przez profesjonalistów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *