Historyk z wykształcenia, dziennikarz z zawodu, absolwent Uniwersytetu Warszawskiego. Od 1988 roku, tj. od założenia, związany z tytułem The Warsaw Voice. Obecnie prezes WV Marketing Sp. z o.o., która kontynuuje publikację magazynu angielskojęzycznego The Warsaw Voice oraz afiliowanego Poland’s Voice daily, codziennego angielskojęzycznego biuletynu internetowego, przekazującego kluczowe informacje z Polski. Jest także gospodarzem angielskojęzycznego portalu WWW.WarsawVoice.pl vel WWW.PolandAccess.pl. WV Marketing jest ponadto doświadczonym organizatorem konferencji, zarówno krajowych, jak i międzynarodowych.
Juliusz Kłosowski zarządza również wydawnictwem Terapia Media Sp. z o.o., która publikuje miesięcznik TERAPIA (istnieje od 1993 roku), jedno z najstarszych i najbardziej prestiżowych polskich czasopism, kierowanych do zawodowej grupy lekarzy. Publikacje w TERAPII objęte są punktacją naukową, a nad wysoką jakością pisma czuwa grono profesorów medycyny, reprezentujących kluczowe specjalności i krajowe kliniki medyczne.
Kłosowski jest ponadto inspiratorem i dyrektorem programowym cyklicznych projektów konferencyjnych i multimedialnych.
Warsaw Economic Hub (WWW.WarsawEconomicHub.pl) to cykl dorocznych konferencji o charakterze forum ekspertów i liderów biznesu, poświęcony Polsce jako gospodarce o dominującej pozycji regionalnej oraz wybitnym potencjale międzynarodowym. Wydarzenia z tego cyklu organizowane są od 2008 roku we współpracy z The New York Times. Gromadzą śmietankę międzynarodowych inwestorów, liderów korporacji i spółek o kluczowym znaczeniu dla rynków Polski i Unii Europejskiej.
Inny projekt realizowany jest od 2014 roku pod nazwą Poland Meetings Destination (PMD) (WWW.PolandMeetingsDestination.pl). Jest to cykl konferencji, seminariów, dyskusji publicznych i publikacji, wspierający rozwój przemysłu spotkań w Polsce. Sektor ten, określany niekiedy skrótem MICE (meetings-incentives-conferences-exhibiotions), w rozwiniętych krajach Europy i poza nią odpowiedzialny jest za 1-3% produktu krajowego brutto. W Polsce zapewnia obecnie ponad 170 tysięcy miejsc pracy i generuje 1% PKB. Rozwojowi tego sektora przyszłości, oferującego wysokiej jakości usługi i sprzedaż wartości intelektualnej, od kilku lat sekunduje wiele instytucji, które są partnerami programu PMD,a w tej liczbie: Ministerstwo Sportu i Turystyki, Polska Organizacja Turystyczna i jej Poland Convention Bureau, Warszawska Organizacja Turystyczna, stowarzyszenia branży spotkań (SKKP, MPI Poland Chapter, SBE, SOIT, SITE, a także convention bureaus z całej Polski).